Ajánlatot kérek

fws blog

Milyen a jó és hasznos hírlevél?

2018. március 29.
Milyen a jó és hasznos hírlevél?

Hogyan érhetjük el, hogy hírlevelünket az érdeklődők megkapják?

Weboldalunkon szükségünk van egy hírlevél szekcióra, ahol egy frappáns és lényegre törő szöveggel és dizájnnal felkeltjük a látogató figyelmét. A tartalom felkínál valamilyen szolgáltatást, akciót, információt, melynek egyetlen “költsége” a felhasználó ideje, illetve e-mail címének megadása. A legfontosabb, hogy megnyerőek legyünk.


Ezt követi a levél kézbesítése

Törekedjünk arra, hogy levelünket ne spamnek minősítse a rendszer. Ezt azzal érhetjük el, hogy elkerüljük a spam levelekben alkalmazott kulcs szavakat, mint például az ingyen, nyereményjáték, bingo, szerencse, stb. Természetesen lehet használni ezeket a szavakat, de törekedjünk rá, hogy minél kevesebbszer alkalmazzuk őket. A másik fontos lépés, hogy a rendszer ne kéretlen tartalomnak minősítse levelünket az, hogy egyidejűleg ne küldjünk nagy számú e-mailt. A rendszer érzékeli, hogy egyszerre túl sok levelet próbálunk meg küldeni, és ez alapján is potenciális spamnek fogja minősíteni üzeneteinket. Ütemezzük be e-mailjeinket, hogy pár percenként küldjék ki a leveleket.


A jó és hasznos hírlevél a következő lépéstől válik azzá, amivé szeretnénk, hogy váljon

Ez nem más, mint a feliratkozók cselekvésre ösztönzése. Ez a cselekedet lehet akár csak annyi, hogy elolvassák a levelet, akár a későbbieket is, de jelentheti azt is, hogy jobban utána néznek a szolgáltatásnak/ajánlatnak, legjobb esetben pedig vásárolnak is.

A jó hírlevél képes minden ráköltött 100 forint után 4-500 forintos profitot termelni, tehát bőven megéri időt szánni a megfelelő levél megírására, elkészítésére.


A jó hírlevél elkészítéséhez a következő lépéseket kell magunk előtt tartanunk

  • Az edukáció a cél, nem a vásárlás
  • Tájékoztasd az olvasót mindenről
  • Használj Call to Action gombot
  • Puritán design, rövid, egyszerű szöveg
  • A levél tárgya is legyen kreatív
  • A megfelelő időben küldd ki leveleidet
  • Adj lehetőséget a leiratkozásra
  • Telefonos felhasználásra is legyen lehetőség
  • Személyre szabott e-mailek küldése
  • Legfeljebb 2 havonta küldj ki levelet a feliratkozóknak
  • Tesztelj

Ezen lépések betartásával, illetve a tesztelésekkel, valamint a visszajelzések alapján történő változtatásokkal nem kérdéses, hogy hírleveled abszolválja feladatát, ezzel pedig komoly profitra tehet szert céged.